Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20160622

Boekjes, mapjes, en blote meisjes !

Veeeeeel te vertellen! Waar te beginnen? Even kijken. . . .
Okee. Eerst, de Franse kleureneditie van Rhonda is nu officieel verschenen!!! Het hardcover album, met gesigneerd exlibris, overal in het Franse te koop voor 19,95 euro. Kijk of je 'm kunt vinden in de Franse boekhandel als je in die buurt op vakantie bent!
Ennnnn dan was er natuurlijk ook nog die Sandawe actie, ter gelegenheid waarvan er achterin deze Franstalige Rebecca een enorme lijst namen van de bijdragende "edinauten" is opgenomen. Vanwege deze crowdfundactie zijn er, naast het nieuwe boek, nu inmiddels ook de beloofde speciale Rhonda-zaken verschenen:
Allereerst het Rhonda -artbook! A4 fullcolor softcover met 16 pgs speciale Rhonda-platen!


Het Rhonda portfolio mapje, dan. Vijf A4 sixties-inkleuring-Rhonda prenten tesamen in een map.
Ehhh... dan is er natuurlijk nog het ondeugende Rhonda-dossier. Zwarte A4 envelop met vier coquine Rhonda prenten en een ondeugende Rhonda strippagina.
En dan mag ik óók nog melden dat er inmiddels een  TWEEDE DRUK van de Franstalige Rhonda deel 1 is verschenen! En vorige maand al de eerder vermelde Duitstalige Rhonda deel 1!   Zoek eea na op de site van BD Must!
Ennnn dan nog dit: Komende zaterdag signeer ik in Deventer! Ik zal een beperkt aantal auteursexemplaren van bovengenoemde Rhonda-artbooks en portfolio mapjes enzo bij me hebben! (Prijzen zoals op de BD must site.)

En misschien neem ik ook nog wel een paar Franse en Duitse boekjes mee.

2 comments:

Unknown said...

Hallo Hans,

Wat een succes man. Natuurlijk totaal verdiend! Heb via Sandawe ook je Rhonda pakket besteld, maar wat zijn die mensen bij BD-must traag! Nog niks ontvangen.

Wil ook de Duitse editie nog aanschaffen, maar kan jammer genoeg niet in Deventer aanwezig zijn. Is het mogelijk dat ik het via jou doe, met verzenden en toch een mooie "Duitse" dedicace? Die je dat liever niet,geen probleem.

Nog even wat anders. Krijg ws. dit jaar nog het aanbod om er vervroegd uit te gaan. Zat natuurlijk als afscheidscadeau meteen aan een commissie te denken. Heb je vanwege het grote succes nog tijd en nog belangrijker, ben je nog betaalbaar ;)?

Nog heel veel succes toegewenst hier vanuit Groningen,
Fred (en Mieke)

Hans van Oudenaarden said...

Hee Fred,

Sorry voor late antwoord.
Duitse editie kun je bij mij kopen, als je wil. Ik heb een stapeltje auteursexemplaren gekregen bij verschijnen. Stuur me even een mailtje.

Commissie is natuurlijk ook mogelijk! Niet meteen helaas, want erg druk met het album, dus hopelijk heb je een beeeeeetje geduld.

Neem vooral even contact op via de mail.

grH