Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20160226

Laat je Rhonda album dit weekend SIGNEREN !

YEEEAAH!!! Komend weekend signeerweekend ! Voor iedereen die nu ook es een echte VANO dédicase in z'n album wil, ik ben vanaf een uur of tien op het festival aanwezig. Zaterdag de hele dag en zondag tot een uurtje of twee in de grote hal:

5 Rue du Bourgneuf
Saint-Denis-En-Val
France

Ik ga je zien, blogvriend!

PS: Illustratie afkomstig van de Sandawe crowdfunding site. Bij 200% overtekening doen we namelijk nog een "Rhonda coquine" setje bij het mega pakket erbij. Een paar eh . . . ondeugende Rhonda-platen, zeg maar. Vandaag 122 % en nog een kleine twintig dagen voor sluiting. Sex sells enzo. Zal mij benieuwen.

PS2: Ik zie hier en daar m'n naam opduiken op de lijst signerende tekenaars op de Rijswijkse Stripdagen dit weekend. Geen idee hoe dat zit. Het klopt in ieder geval niet. Ik stap over een uurtje in de Thalys naar Frankrijk!!!

PS3: "Rhonda coquine" illustratie even gekuisd vanwege doorplaatsen op het puriteinse Facebook. Bloot, drank, cigaretten weggewerkt. Wapens kunnen natuurlijk wel zonder sticker.

No comments: