Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20151019

Weekendje Frankrijk !

Kooooooooooooooom nou es een keertje gezellig op zo'n Franse beurs langs , blogvriend! Hoe aardig ze ook zijn, de Franse vrienden, hoe leuk zou het zijn om temidden van al dat zuidelijke profi-stripgeweld toch heel even Nederlands te praten? Holland spreekt een woordje mee enzo!
Komende vrijdag en het weekend daarna ga ik m'n gloednieuwe Franstalige Rhonda signeren op het kennelijk nogal beroemde Franse stripfestival Quai des Bulles in Saint Malo in Normandiƫ !

Poppetjes tekenen in m'n nieuwe Franse boekje. Nederlandertje in de g i g a Franse stripwereld.  Vier dagen m'n studiootje hier uit. Reis, hotel en maaltijden zijn, zie ik, weer keurig voor me geregeld. Ik sta op de site.
 
Leuk aan Franse kust. Misschien hebben we wel tijd voor een bakkie. Okee? Ga ik je dus zien in st. Malo? Afgesproken!

No comments: