Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20120229

Klusje geklaard!

Het zit erop!
Commercieel klusje eindelijk dan geklaard. De hele stapel prentjes ingeleverd. Aardige mevrouw tevreden. En niet te vergeten . . . ccccccccentje verdiend. (wauw, was oprecht alweer vergeten hoe dat spul eruit zag!)
Hier maar es wat illegale clipjes van de dingen waar ik de afgelopen weken dan zo druk mee was.
En allemaal vooralsnog ongepubliceerd spul! Exclusief voor jou op deze HMR-blog! Dus niet doorvertellen, hè! Je bent echt bijna de eerste die dit ziet. Op nu weer naar Rhonda, Hans!
En zie ik je nog op de Stripdagen voor m'n geplande HMR-koffie discussie?  Met de benen op tafel babbelen over de toekomst van het beeldverhaal. Geen pretenties. Lezers en makers door elkaar! In Gorinchem, op de zaterdag 10 maart, om ongeveer half vier, in de koffiehoek. Ik beloof je dat het volstrekt niet druk zal worden, dus ik ga alle tijd hebben om met je in gesprek te gaan, blogvriend!

2 comments:

Otto said...

Hij je voor defencie gewerkt, jij ouwe hippie!
Die kop ziet er overigens wel schitterend uit.

Maar nu weer RHONDA!!!
Wordt het nu Red me Rhonda of Help me Rhonda, en hoe leg je dat Eppo uit?

Hans van Oudenaarden said...

Dank! Neenee, niet voor defensie! Okee, ik hak bij deze de knoop door. Het wordt :"Ren je rot, Rhondo!"