Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20140514

Rhonda prent voor Haarlem

Eppo beloofd dat ik een uurtje kom signeren op de Stripdagen Haarlem op zaterdag 31 mei. Ik ken Eppo's signeer-schema nog niet, maar reken maar ergens in de middag op zaterdag.
Ik moet ergens nog wat "Haarlem-Rhonda" tekst plaatsen, en rechtsonder nummeren en handtekenen, maar hier alvast een indruk van de prent die ik op die dag meeneem. Zoals je me kent blogvriend, oplage piepklein, prijs schappelijk. Een beetje een exclusief Rhonda-dingetje voor de verzamelaar.

2 comments:

Mario Baert said...

Niet de juiste plaats, maar toch... Heb vorige week de dossierversie besteld en vandaag ontvangen. Ziet er fraai uit Hans! Mooi werk hoor. Verhaal moet ik eens echt voor gaan zitten want dat wil ik niet afraffelen. Het tekenwerk is een lust voor het oog, maar dat had ik natuurlijk hier hook al gezien. Vraag is natuurlijk gelijk: hoe staat het met het vervolg ;-)

Hans van Oudenaarden said...

Dank, Mario!
Deel twee is nu volop in productie. Gaat natuurlijk altijd langzamer dan ik wil. Het is niet anders. Het is allemaal handwerk immers!